Virtuelle Visninger For Bedrifter


Optimaliser din annonse på Google Maps med fotografier og 360 virtuelle visninger for å øke bedriftens søkemotoroptimalisering.

STYRK DIN GOOGLE SØK RANGERING


Øk din Google søkemotoroptimalisering med unikt digitalt innhold lastet opp på din Google bedriftsannonse.

360 visning

DEL INNHOLD SOM ENGASJERER BRUKERE


Ved å integrere din virtuelle visning og andre fotografier på din Google Maps annonse, vil du gi kunden en 24 timers mulighet til å se bedriften din på nett.

RETT FLERE ØYNE MOT DIN GOOGLE MAPS ANNONSE



Din bedrift vil være tilgjengelig på Google Maps og vil gi dine kunder en alternaltiv måte å oppleve bedriften sine lokaler og miljø på.

Interessante Statistikker Om Virtuelle Visninger


1. Avkasning på investering i virtuelle visninger er estimert til mindre enn to måneder.


I motsetning til andre reklameringstiltak som kan ta opp mot 6 måneder for å vise avkastning, ser bedrifter som bruker virtuelle turer resultatene langt raskere.


Virtuelle visninger følger alle retningslinjene for det perfekte digitale innholdet: de er unike for merkevaren din, interaktive og fengslende.



2. Virtuelle visninger holder kunder på bedriftens nettsider 5-10 ganger lengere.


Virtuelle visninger får over fem millioner besøk om dagen globalt, fordi de vekker interesse og er en viktig del av beslutningsprosessen for kundene.


Vanligvis bruker folk 5-10 ganger lenger tid på nettsteder med en innebygd virtuell omvisning enn de uten.



3. To trededeler ønsker flere virtuelle visninger.


Fordi virtuelle visninger dukker opp på bedriftannonser og eiendomsnettsteder, forventer flere og flere kunder dem. I følge en studie gjennomført av Google ønsker de fleste folk virtuelle visninger i dag, der 67% av spurte deltakere sier at de vil ha en virtuell omvisning når de ser på en annonse.



4. Virtuelle visninger hjelper til med å doble interessen i bedriftens annonser.


Komplette Google annonser øker engasjementet, bedriftsens profilering og tillit. Dette samt bedriftsannonser på Google med en virtuell visning øker interessen med opptil det dobbelte.



5. Personer mellom 18-34 år har 130% høyere sjanse for å booke en tjeneste basert på at bedriften har virtuelle visninger.


Med generasjonsskiftet vil millenniumsgenerasjonen med høyere sannsynlighet bestille eller booke en tjeneste dersom en bedrift har virtuelle visninger integrert på Google, bedriftens nettside samt på sosiale medier.



6. Google har en 2:1 preferanse for virtuelle visninger som miniatyrbilde på Google-annonser.


En studie viser at Google prefererer virtuelle visninger og 360 bilder over vanlige flate digitale bilder på annonsene.



7. Virtuelle visninger på Google øker sjansen for å dukke opp på vanlige Google søk, samt Google Maps med 16%


I den samme studien fant man ut at virtuelle visninger har en innflytelse på hvor sterk annonsen er og hvor ofte den kommer opp på organiske søk på Google og Google Maps.



8. Det er en 12% økning i engasjementet med Google Maps annonser som har en virtuell visning.


Man fant også ut at bedrifter med en virtuell visning på Google vil se høyere engasjement på annonsene, og ikke bare en økning i listeplassering når man søker på Google. Dette vil naturlig øke antall anmeldelser, og vil videre øke annonsens posisjon på Google.









Kilder : Google Studie 1, Google Studie 2